Platforma eZamawiający

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

24 lutego 2021

Szanowni Państwo,

Dom Pomocy Społecznej w Obrytem, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku oraz wymaganiom przepisów o zamówieniach publicznych postanowił wdrożyć Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem umożliwiającym Państwu składanie w prowadzonych przez Dom postępowaniach ofert drogą elektroniczną. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań zachęcamy do korzystania z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli Państwu wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert a także rejestracji i innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22) 257 22 23 lub adresem poczty elektronicznej oneplace@marketplanet.pl .

Wejście na platformę służącą do obsługi zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy PZP oraz zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania jej przepisów możliwe jest poprzez link

https://dpsobryte.ezamawiajacy.pl/

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:DPS Obryte
Data utworzenia:2021-02-24
Data publikacji:2021-02-24
Osoba sporządzająca dokument:Dagmara Barbarska
Osoba wprowadzająca dokument:Marcin Strzyżewski
Liczba odwiedzin:545